hemma....

har kommit hem från våran 2:a semester. vi har varit hos min mamma och hennes nya kille bengt.
det var rätt så skönt att bara få vara borta några dagar, kannske inte den bästa veckan men vi hade ju inget val, på måndag börjar jag jobba igen uch.... jag vill vara hemma.

idag ska jag klippa gräset det är så lång har inte hunnit tidigare så nu får jag straff och klippa den 2 gånger,men det ger ju lite träning ialf, måste dock skynda mig innan regnet kommer.

Anders har börjat på sitt nya jobb idag, spänande han ska vara lärare i orsa på en turist utbildning, det kommer passa honom som handen i en handske.
ja som sagt på måndag börjar allt igen jobb dagis och vardagen... jag älskar verkligen semester vill ha det jämt.

tyra då hon blir bara högljudare för var dag som går.
hon är så envis och vägrar be om hjälp så hon bara skriker och skakar så vi har mycket jobb där att försöka få henne att lugna ner sig lite, det kommer vel bli värre på dagis oxå eller så har vi tur och det går åt det rätta hållet... men hon är ju helt underbar annars..
när något oväntat händer  hör man genne säga " hoppsan" det låter så roligt

favorit på tv nu är hjältarna på playhouse disney.. hon vill se dom jämt, förrut vard et phu... skönt att få lite växling..

håller på att kolla in en till bil måste ha en nu..... det är inte lätt jag vill ha en snygg och ny bil men till en bra pening, det är inte lätt och dom jag hittar så har alltid ndra komentarer att den modellen är skit och vidare,det är jätte bra men ändå behöver ju en nu, men nu har vi nog en lösning vi får vel se hur det går...

nej nu måste jag börja med vardagens alla upgifter..

hemmafru jajamensan......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0