jobb jobb jobb.....

Visst är det roligt att ha ett jobb, ja om man kännde att men kunde utveklas hela tiden så är det roligt, just nu är vi i ett stopp, händer inget,hoppas det kommer igång snart.

köpte min första bil igår oxå, inte den finaste med det är anders som ska köra den mesta dels. det vart en ford (caddy). perfekt att ha som jakt och last bil, bra utrymme att paka i.
ja så nu har jag allt.
sambo
hus ,hund, bil, barn, pansionspar hahaha
vi satt och diskuterade på jobbet igår om vuxenpoäng och jag vann, om dom bara visste...hahahaha

nej nu har jag betalat alla räkningar så nu ska jag göra mig i ordning för att gå till dagis med tyra i detta regnväder, jippy... + att jag fortfarande har ont i min fot, inte ro´ligt,men det är bara att bita ihop och gå det.

ha en bra regning dag.

Kommentarer
Postat av: roppert

När det gäller vuxenpoäng ligger man i lä... :-D

Hoppas foten blir bättre snart!

2008-08-29 @ 10:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0