mässa....

i helgen har anders sin jakt mässa i rättvik, mycket jobb som ska göras och jag blir alltid proppad med saker som jag ska fixa, det är rätt så roligt fktiskt så jag klagar inte. och när det är sånt här skit väder så kan man ju inte göra så mycket annat heller.
nu sitter jag ioch fixar röst sedlar sen ska jag packa och åka och lämna tyra hos farmor,denna dag kommer gå jätte snabbt.

på mpndag ska vi åka till mamma i 3 dagar sen blir det hemmåt och till helgen ska jag och tyra vara med på visning på injsödagen, hon är jätte duktig när hon går modell.hon fick 2 entrér en med mig och en själv,jag tror det kommer gå jätte bra.

nej jag lär sätta igång med alt som ska fixas om jag ska hinna innan jag måste åka....

ha en trevlig helg alla ihopa..



kramar

Kommentarer
Postat av: roppert

Så det är nu i helgen jaktmässan går av stapeln. Typiskt att den sammanfaller med Kalmar Stadsfest (http://www.kalmarstadsfest.se/) annars hade jag ju kommit förbi... ;)

Inga modellbilder lär det bli heller... vi får arrangera lite bilder när jag kommer upp nästa gång, hitta på något kul och lite annorlunda. Gärna något knäppt.

Nu ska jag återgå till min nätverksvisualiering som jag sitter och knåpar på. Säg hej till bror!

2008-08-09 @ 12:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0