ojojoj vad tiden går...

fick en fin komentar igår att jag inte var så snabb på att uppdatera mina sidor på nätet *LER*
ja jag vet.. men min dator är så seg att jag inte orkar och när jag vel ska göra det så skiter sig allt...
men jag lovar kristin jag ska försöka bättra min...:)

igår var vi på krfätskiva hos mike och carro det var jätte trevligt.
mike och carro- rasmus och lukas
petter och kristin- alfons &iris
fredrik och emma- johanna & ?
viktor och malin- ella &edith
anders och michaela- tyra.

det var alla jobbar kompisar till anders kilarna har jobbat i hop tidigare, men vi tjejer känner varanda oxå genom jobb och nöjen...

det vart en sen kväll och första kvällen på länge så sov tyra hela natten i sin säng. skönt...

idga blir det städ och pyssel dag.
måste oxå bestämma mig för om jag ska köpa bilen jag har fått förfrågan om fast att alla är emot det,men jag tycker ju om att köra den, ja ska ta mig en funderare idag och bestämma mig, vi behöver ju en till bil det är bara så.

nej nu lär jag sätta igån skriver mera senare...

Kommentarer
Postat av: Kristin

hoppas du inte tog illa upp när jag sa att du var dålig på uppdatering :)

Jag förstår, jobb och barn och familj brukar ta mycket tid... därför jag inte har nån egen blogg :-)

2008-08-05 @ 12:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0