Ärlighet...

Ärlighet vara längst tänk på det.
att vara ärlig mot människor som man bryr sig och älskar är det bästa men kan ge den personen.
Jak kan oxå vara rädd att den andra kan bli ledsen,men det är så viktigt att vi är ärliga mot varandra.

Nu har jag och anders börjat sätta upp köket, FAn vad bra det blir är så nöjd. ikväll ska vi sätta luckorna och hyllor,lådorna sen är det delen klar. ja nästa ialf vi ska även bestämma oss hur vi ska ha väggen,tapete eller måla mosaik??? ja många frågor.
golvet tog vi bort här om natten,det är så mycket nubb i golvet så jag satt drog ut nubb i ca 1 timme :)


Tänk att ett litet sms kan bli så stort och feltolkat?
en jobbarkomis får sms av en kille där han använder mycket smilisar som ;) flörtgubben och skriver puss och kram men han menar inget,man ska nog tänka på vad man skriver till andra,folk kan tolka det fel och man blir sårad..

magen växer,men jag känner inte bebisen mycket. max 1 gång/dag..Lite tråkigt fast ända jag har redan gjort detta en gång vill bara få ut den lille nu så men kan börja fokusera sig på annat.

har inte fått svar från försäkringskassan heller hoppas att det kommer förre jul,måste ju få veta.

tyra hon blir bara roligare dag för dag. just nu är hon på väg upp för att hämta dagens paket, hon tycker det är så roligt.

isöndags var det dop för joline,jätte trevligt och myssigt,snart ska vi göra samma sak.det blir i sommar någon gång.

neh jnu ska jag plocka in tvätten sen gå till jobbet
ha en bra dag till er som läser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0