hemma....

.....är hemma idag men världens huvudvärk.
vad är det som händer?
en tjej på jobbet har blivit sparkad för att hon tycker för mycket,får det ens gå till så?

en gammal chef var på jobbet i måndags, så intressant......

denna vecka har verkligen varit ett helvete, när man tror att det är på vä att bli bra så börjar allt om igen, fast nu nästan ännu värre.
fan vad jag hatar detta, förlåt att jag har kännslor och att jag bryr mig. ska sluta tänka på allt och bara vara får vi vel se om det blir bättre(inte för att jag har gjort något fel) men vad ska jag annars göra?
vill bara att allt ska bli som vanligt,vet inte riktigt hur,men jag får vel lita på att folk kommer vara ärliga nu som dom har sagt.

igår var en ledig dag och ni vet att när jag har en ledig dag så är det miljonersaker som ska göras.
var först till läkaren med tyra för att kolla spåket hon tyckte tyra pratade jätte bra.
sen åkte vi till rättvik och hälsade på farmor, vi tog bilen vidare till nittsjö och ett till ställe och fixade julklappar och doppresent, känns skönt börjar komma lite på plats ialf.

Ni som lämnar komentarer får gärna skriva vem det är ifrån? *Ler*

nej idag ska jag baka saffransscones till Anders inflyttnings fest på kontoret i morgon.
+ tvätta klart all tvätt. men först ska jag se om huvidvärken försvinner.

ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj jag hade visst glömt det =) Sorry..Men jag hoppas att det blir bättre med allt som sker i ditt liv just nu..Många Kramar!

2008-12-03 @ 10:12:03
URL: http://mariah1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0