hostar..

Nu har jag hostat i 3 veckor. i lördag släppte den men jag trodde att det skulle bli bättre men nu hostar jag så att jag spyr istället. tydligen så går det ett virus ute bland folk,var in till vårdcentralen då berättade dom att det var flera förra veckan som ringt in,dom hade tagit in några för prover men det var inget,men jag hade tur att komma in dels för att jag är gravid.
fick en hostmedecin samt att jag skulle vara vaksam att om jag fick feber då skulle jag kontakta dom igen för då kunde det vara lungininflammation. uch det vill jag inte få.det är ju jul och allt.

apropå julen så är det bara 3 julklappar kvar en är beställd men ej kommit det är anders sen är det till mamma och bengt + hackmora...HJÄLP!!!!!
 nu blir jag hemma tis-torsdag sen jobbar jag helgen tror jag ialf.sen blir det måndagen sen är jag ledig 2 dagar. då på tisdagen blir det handling av julmaten på morgonen för att senare under dagen börja baka och laga till allt, vaddå ute isista sekunden *ler

TYra hade lucia firande på dagis idag ute,det var jätte fint... förra året var det inget som var lucia i år var det 7 st... tyra som hade övat hemma i 2 veckor satt mest på sin matta och lyssnade. ville ju att hon skulle sjunga iett hus hon är så duktig på den kan alla rörelser... min lilla tjej.

Igår hade jag och anders en jätta myssig kväll det var så länge sedan sist, önksra bara att det kunde hända lite oftare.
men det vart ändå en tidig kväll han hade jobbat  i älvdalen på ett disco och jag hade jobbat + inte fått sova ordentligt då jag hostade hela natten så vi la oss tidigt,anders somnade på en gång jag hostade och när jag nästan somnat så vaknade tyra och la sig i våran säng, hon ville ha det ena efter det andra hon fick lite vatten sen pratade hon i ca 1 timme innan jag fick henne att somna,uch...sen upp vid halv sju och göra iordning oss.

jag vill att han ska vara hemma!!!!!

ha en bra dag.

till robbert: Ja vi har väntat men mest på dig!!!!
ska bli så trevligt på tisdagen,du får gärna vara med och handla om du vill kan behöva barnvakt av tyra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0