trött....

....uch jag vill göra något nytt..

träffade en arbetskomis igår som är hemma men sin lille son nu,hon frågade hur det går med magen? oj tänkte jag jag hinner inte ens tänka på den.
var in på familjeliv igår och tittade visade sig att jag var i vecka 27? vad hände 95 dagar kvar till förlossning.
oj vad tidenriner iväg.

imorgon är min lediga dag och som vanligt är det full rulle, jag ska träffa banken åka till moster och sen till mormor,funderade även på om jag skulle ta kupolen imorgon och skita idet på fredag kväll. måste bli klar med julklapparna snart orkar inte dra ut på det längre.

nästan alla har stannat inom min penga gräns utom anders som vanligt som snart ligger på 3000kr fattar inte hur det går till men han kommer bli glad *ler*

Jag är så glad att jag har honom i mitt liv...

idag skulle jag göra så mycket innan jobbet men son alltid när jag börjar tolv somnade jag i soffan så ny blir det att göra i sig iordning ocg pallra sig till jobbet idag igen.
idag kommer varor så det blir lite mera att göra skönt....

jag saknar någon att kunna prata med alla mina kära har slutat nu är det bara att försöka stå ut tills man får gå hem.

nu ska vi äta en smörgås sen drar vi hej hopp

Kommentarer
Postat av: Anders

Det är kul att jag får dyra julklappar, men det är tanken som räknas.....så det så!

2008-12-10 @ 21:08:20
Postat av: michaela

så du läser min blogg jag trodde du bara pratade.

2008-12-10 @ 21:49:46
Postat av: roppert

Räknas inte det som tjuvtitt under granen? :-D

2008-12-15 @ 13:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0