äntligen....

nu är hela familjen frisk..skönt..
idag är tyra på dagis och leker,men jag ärhemma för att vara på den säkra sidan,mycket som ska städas bort efter dessa dagar.tvätta och tvätta...

har börja ätit cuur tabletter som ska hjälpa till att gå ner i vikt och jag tror banne mig dom funkar på en vecka 5 kg sen nu när jag var sjuk dok 2 kg.. jippy.... äntligen..

har fått mitt nya chassi till en emeljunga cangaroo så nu ska jag bara beställa ett tyg sen ska jag sälja min andra vagn.

har kontaktat socialen om tt bli kontaktfamilj, känns jätte bra att kunna hjälpa till, men vi får vel se hur det blir ska ha möte ,med dom om 2 veckor.

nej nu ska jag damsuga sn börja med lunch.

he hej

Kommentarer
Postat av: Maria

Och jag läser din =)=)

2008-02-07 @ 11:42:10
Postat av: roppert

Hörde om det lilla kalaset som fick stora efterdyningar. ;P Första gången jag haft tur som inte kunde komma...

Superkul att du skaffat blogg! Jag skulle ju hjälpt dig igång i julas men så blev det ju inte (sorry, lovar att visa dig en massa knep å hemligheter sen istället). Roligt att du kom igång i på egen hand och att jag nu får en möjlighet att följa livet på "hemmaplan" utan att behöva logga in å trassla. :)
(När man tänker efter så finns det ju bara en _riktig_ bloggplattform... ;P)

2008-02-07 @ 12:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0