Fy F*n

kan man blir trött eller?

såg ett chassi på tradera till en emmaljunga cangaroo som jag vill ha.
men det vara bara chassit som var till salu, jag ringde då till en barnbutik för att få redan på hur mycket det skulle kosta att köpa reservdelar till vagnen.. 1295kr skulle det bli och då skulle vagenen vara helt fördig att använda.
okey vad bra. jag var med och bjöd på auktionen. vann...
ååååå vilken billig vagn det blev. 6000kr i butik jag skulle betala 2000kr för en ny..kan det bli bättre...NEJ!!!!!
idag fick jag chassit,ringde till en barnbutik närmare mig för att beställa tyg, fick då ett nytt pris 3400kr för en komplett vagn VA???
hur kan man ta fel på 1295 och 3400???
ringde igen till den 1 butiken, skulle återkomma i morgob och prata med den tjej jag pratade med sist.
jag kan betala 2000kr det är allt sen får dom stå för resten..

hur kan man vara så jävla dum och säga något som inte stämmer okey om det hade blivit fel på 500kr men inte mera!!!!!

uch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0