Lördag..

nu var det några dagar sedan jag bloggade, har inte fått fart på datorn..
men nu sitter vi här hela familjen. anders läser tidningen tyra leker och jag tittar kök..
vad händer idag. jag och tyra ska ut och myssa i solen om det nu blir någon sol i morgon ska vi på gympa och sen till farmor och hälsa på..

varje dag kommer det ett nytt ord ifrån tyra roligt.
igår nä vi gick från dagis sa hon hejdå samuel
sen i morse kom hon och sa tulo sova mamma och pappa sova
et låter så härligt och höra henne prata.

i torsdag var det alla hjärtans dag, jag fick en ram men kort på familjen anders fick ett par tofflor och en webkamra så att han kan prata med sin bror och att han kan se tyra.
Jag hade dans på kvällen så tyra var hos åsa och lekte för anders var på möte sen på kvällen åt vi panpizza:) och sen vart det sängen...ååå vad romantiskt :)

nu ska jag göra oss klara för att titta ut en stund...

Kommentarer
Postat av: roppert

Vad bra att ni skaffat webkamera! Då kanske man får en chans att se och höra Tyra prata lite. :D

2008-02-16 @ 21:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0