magsjuk...

så var det måndag igen..
har jobbat ihelgen det var rätt så lungt, inte så mycket folk som jag hade hoppats på men vi fick ju en massa saker gjorda.

tyra och anders var på 1 års kalas i söndags hos kusin emilia i mora. det hade varit jätte roligt, tyra slet upp em allas paket... det var roligare för tyra än em.

åkte och hämtade familjen i rättvik hos farmor och farfar i går kväll efter jobbet, snöskottning och duch.
kom hem vid nio.
La tyra i sin säng och gick ner för att diska. efter enstund gick jag oc la mig oxå.
vaknade kl 00.00 av att tyra skriker,gick in för att ge hene nappen men möts av en doft som inte brukar vara där, tänder lampan och ser att hela sängen är ner spyd starkas liten.
natten vart lång, vaknade varje timme för att spy.

nu ligger anders i soffan och sover mår inte så bra
tyra kollar på film men är hur pigg som helst
själv vet jag inte hur jag mår ena stunden dåligt och sen pigg..

nu ska jag göra lite jobb...

hoppas vi klarar oss..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0