ÅÅÅÅÅÅÅÅÅland.....

ja då har man gjort en vecka på åland med ena sidan av släkten... i måndags trodde jag aldrig att veckan skulle ta slut,men det var bra till slut,
nu vet jag att den är en viss person som läser detta men han ska INTE ta åt sig!!!!!
att man kan vara så sur hela tiden,jag fattar inte att man orkar, okey jag var oxå sur dom första dagarna,men kunde manb li något annat när det var som det var, men som sagt mot slutat av veckan gick det bra..alla var nog glada att få komma hem,det var då jag, sov som en stock det var länge sedan som jag sov så skönt...
tyra då hon vart sjuk, kusinen emilia åkte på feber och hosta 1 dag senare hade även tyra si första feber natt, inte roligt och det siter i ännu, hostar snoret rinner ont i öronen bara grinar och skriker. stakare..okey jag blir irriterad och less på henne men jag vet ändå att det inte är så lätt,men det är tufft nu....
men min lilla prinssesa jag älskar dig över allt....

vad gjorde vi på åland då ja inte så mycket och det var ju det som var meningen vi hade ju semester!!!!! vi solade åkte båt och badade, några paddlade kajak oxå. vi åkte runt på föglö där vi bodde tittade runt lite sen var vi in till mariehamn en dag där det var barnenssjödag med pippi helt värdelöst, gick och år lunch tittade lite iaffärerna sen åkte vi hem igen bara det vart en hel dag..

men lite färg fick vi allt fast det båste men det låg nog på 25grader varje dag...så skönt så...

ja i morgon börjar det igen 2 veckors jobb innan man har 2 veckor semester igen längtar redan hur ska detta gå????
nästa år SKA jag har semester UTAN uppehåll!!!!!!

nej god natt och sov så gott....

Kommentarer
Postat av: roppert

Missade nog att du var sur dom första dagarna... :) Tyckte det var bra jag men å andra sidan är jag rätt lomhörd för en del saker... Roligare att koncentrera sig på det positiva.



Nu är jag tillbaka på jobbet som jag faktiskt saknat lite. En vecka utan dator är lite väl lång tid...



Dom små lyckades nog ge mig lite baciller så jag är inte piggast i världen men jag tar det som en komplimang (måste ju betyda att jag fick kramas mycket med dom).



Hare gött! Nu ska här jobbas!

2008-07-22 @ 11:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0