feber!!!

ja nu har det gått ca 1 vecka sen tyra hade sin första feber natt och det sitter kvar ännu... nu har hon haft feber i 2 dagar i rad,inte roligt... igår när jag kom hem efter min första jobb dag så att vi och kollade på pippi då hörde jag att det va någon som snarakade,tittade ner i soffan och då sov hon då var klockan vid halv fem tiden...sen vaknade hon till lite då och då men barai någon sekund..log med henne i soffan så att honskulle få sova vidare, vid halv åtta gick jag och la henne isängen sen sov hon till sju i morse då kom hon in till oss och sov vidare i 30 min..... sitter nu med henne i famnen och tittar på phu ska gå ut snart och se om hon kan somna e stund..

idag är jag ledig så det blir en städ dag, ska tvätta och fixa sen klippa gräset det är Så långt nu...

nej nu lär jag sätta fart...

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0