jaaaaaa...

Äntilgen har man semester.det är första gången jag har en riktig betald semester,när man jobbar inom restaurang är det svårt att få fast så då har man jobbat sommrana igenom hela tiden kanske haft en vecka hitt och ditt,men nu har jag två veckor riktig semester sen måste jag jobba två sen har jag två till veckor ledigt.... det är så skönt
gick hem i fredag kväll vid sex tiden var tillbaka på jobbet halv nio för att hjälpa åsa med stägningen okey det var vel lunt hade ju inte riktigt slutat ännu.... sen åkte vi på stan på lördagen för att fixa små saker då ringer telefonen,de är jobbet!!!! nehe jag blir inte förvårnad, dom ville ha svar på hur man skrev ut ettikäter, undra om man kan få betalt för sånt HAHAHAHAHA

hade fått en komentar av min kusin att hon hade utmatat mig, måste in på hennes blogg och läsa vad hon menar...

ivekan börjar förberedelserna inför åland ska ringa värden och kolla så att allt är lungt..

var på fest hos grannen igår riktigt trevligt faktiskt,vad väldigt trött så jag gick hem vid halv elva men anders kom inte hem förens vid fem så han sover som en stock just nu,stakarn HAHAHA...

idag ska jag börja måla broqvisten,sen ska jag städa inne det ser förjävligt ut här inne..tyra hon sitter och tittar på madagaskar en roligt film:)

ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0