släng dag...

började morgonen med att rensa och hänga upp alla kläder i gaderoben,det var en hel del som jag kastade iväg. det är så skönt när man gör det,dels får man lite mera plats i garderoben så man kan köpa nytt.....
sen gick jag vidare på byrålådorna som är fulla med papper,kastade en hel del där oxå.... skönt.......
man känner så så mycket lättare när man får sortera up allt som man bara lägger ifrån sig...

idag ska vi till johanna på kalas, undra vad jag ska köpa...hmmmm...ska cyckla ditt idag då anders har bilen hoppas det går bra,har inte cyklat till grycksbo förrut,men det blir nog jätte bra... .


håller även på att tvötta för fult så att vi har kläder att ta med till åland...

skrev här om dagen att jag skulle måla broqvisten och det var gjort,jag grundade och anders tog täckfärgen sen ska jag fixa det gråa,efetr det så är bron nästan klar då är det bara fönstrena som ska målas och komma på plats, gud vad skönt..

nej nu ska jag göra klart här så att vi kan gå ut och leka...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0