tiden...

gud vad tiden går snabbt och inte hinner man göra så mycket heller!

behöver göra hur mycket som helst,men det hinns ju inte med..
nu är bron klar ialf, det vart anders som målade klart allt, men fint vart det...

cyklade till johanna igår det vart inte så jobbigt som jag trodde, det tog en timme helt okey,så nu ska jag börja cykla den vändan,men vända när gamla järnvägen är slut och ta den andra vägen tillbaka,måste komma igång lite nu. men jag måste vänta någon dag innan jag sätter igång,just nu kan jag knappt sitta ner för jag har så ont i rumpan :)
var inte så van att cykla så lång så rumpan fick ta mycket stryck i går...

idag ska jag tvätta klart allt så att det blir tomt nera i tvätt stugan, ska nog även dra ut allt och städa där inne idag rensa lite...
skulle även passa på att sola lite om det blir så vartm idag.

tyra åker just nu bobbycar efter obbe så att han flyr för livet,dags att sätta ut dom i hundgården så att dom får lungn och ro...stakarna...
ja snart har dessa två veckor gått oxå,sen bär det av till jobbet igen i 2 veckor sen är det lite ledigt igen...så skönt...

nej tack å hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0