utmanad

Okej, jag har fått min första utmaning... Jag blev utmanad av Maria 

Regler:
-Beskriv först reglerna
-Svara på alla frågor
-Välj ut 1 person (fin ändring va :)) som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din .
-Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
♦ måla
♦ tvätta
♦ Städa
♦ Ställa in disken i skåpen
♦ vattna gräset under balkongen som inte vart blöt vid regnet!!!

Vad gjorde du för 10 år sedan?
DÅ var jag ung och livet lekte,böhövde inte oroa mig för något!!!!

Ställen du bott på?
jag har bott på järnet uder uppväxten,mitt istan under högstadiet, i källviken (anders),sen i stan igen(anders), bojsen (själv),stan (tjejerna), stan (anders), tällberg (när jag jobbade), sågmyra (anders)

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
♦ betala av alla lånen
♦ köpa en egen bil
♦ spara till tyra
♦ bygga hus 
♦ göra allt jag vill göra

Jag utmanar robert( som är den ända jag vet läser min blogg ( förrutom maria då) !!

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

jag har redan varit utmanad

2008-07-06 @ 08:29:01
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: roppert

Hade jag haft en blogg hade jag känt mig utmanad på riktigt. :)

Nu nöjer jag mig med att läsa din. Roligt att få lite info om vad som händer i era liv när jag inte är där.

2008-07-07 @ 11:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0