ÅÅÅÅÅÅ........

Ååååå vad arg jag kan bli.... hur är man funtad när man gör som han gör..
han är helt dum i huvudet....

idag har jag varit ledig, började dagen med att sy på ett seglartyg till anders, som han ska ha till flotten det gick så där, men till slut fick jag till det. sen har jag börjat läsa på en super bra bok och jag kan inte lägga ifrånm ig den,så jag satt ute i solen och läste en stund så skönt, hemma ser det ut som en bomb har slagit ner, ska börja plocka undan lite..
min eftermiddag vart som den vara efter ett samtal,men det är vel som vanligt bara bita ihop och hoppas att vi snart kan fixa till detta problem...

tyra är så roligt nu, hon hittar på allt möjlig och härmar en hela tiden ska även hjälpa till med ALLT och frågar om vi vill ha saker. så duktig lill tjejen.

anders har åkt till stugan och kommer hem i morgon bitti, rätt så skönt att sova sjlv :) det tycker han oxå ......:)

har beställt en dvd till bilen idag så att tyra och robban kan titta på film när vi åker till åland,nu är det inte långt kvar till det att vi ska åka den 12-19 juli.. det ska bli roligt, hoppas att vi får bra väder bara..

har även beställt tyras riktiga först klippning idag.. hoppas det går bra..hon har så lång hår nu och jag får inte riktigt till luggen på henne,vill inte ha den där stora som man själv hade som liten,men jag tror att hon har ärvt lite av mitt hår så jag får nog stå ut med den ett tag till...

nej nu lär jag sätta fart för snart sommnar jag i soffan som vanligt...


snart vet jag!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0