mamma ledig!!!!

Tänk vad skönt att man kan ta ledigt utan att behöva ta semester och man får betalt..:)
ja denna vecka ska jag vara mammaledig,dels för att anders har en aktivitet i rättvik oc hså har vi ju fått den nya familjemedlemmen en valp...obbe, så jag lär vara hemma och ta hand om honom,nog för att han sköter sig själv..men ändå skönt att vara hemma.
har lagt ut en MASSA saker på tradera, äntligen inte en dag för sent.

hoppas jag får ute lite pengar nu bara behöver till vi ska till åland..:)

har varit ute oxå och plockat ihop gräs och soppat gruset, ian våran granne trodde jag var knäpp,men lovade att fixa den nästa gång :)
ska köpa krukor och blommor och ställa nera vid vägen så det blir fint.
ska ävenköpa en skylt som finns på åhlens som det står stop på och ställa nera vid vägen så får bilisterna en tankteställning,dom kör ju så jävla fort... det är 70 men det går vel i 100 förbi huste...

hoppas att livet på jobbet snart är fixat vi är hela butiken som ska lösa detta nu, jag hoppas att dom lyssnar på oss annars går vi allihopa..:)
i helgen ska vi till tällberg jag och tyra, sen ska vi nog bara vara hemma och åka bastuflotte, hade andra planer men dom blir nog inte av, skulle inte tro det ialf..

nej nu ska jag forstätta att fixa penagar.
ha enb ra dag
GLAD MIDSOMMAR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0