snart...

nu är det bara 3 jobb dagar kvar,sen går jag på semester i 2 veckor, så ska i åka till åland med hela anders släkt det ska blir riktigt roligt..

på onsdag ska vi ha sommarfrukost,jag undrar jag vad det kan vara , hoppas på ett sätt att det handlar om det,men att det görs på ett bra och profsit sätt så att ingen hängs ut....

imorgon blir det stan ska klippa tyra på salong första gången,sen ska vi titta runt lite bara myssa.....
på lördag är det kalas hos grannen,fylle fest...hihihi.. ja vi får vel se om det... har inte varit så sugen på att festa festa på ett tag,men man är ju med ändå och har trevlgt...

var och hämtade tyra idag på dagis och då berättade fröken att det bara var tyra och tyra från deras avdelning som gick på dagis,vad har dom andra barnen för föräldrar...behöver dom inte jobba alls?????
skulle inte vilja ta hem tyra allt för tidigt ändå hon behöver få leka ava sig... så idag var den andra tyra ledig så det vara bara tyra från hennes avdelning så då slog dom ihops med dom andra barnen som var typ 3 st och då var även fritids inräknat..
ja ja nu är det så att det kommit en familj till sågmya som måste jobba så det är bara att gilla läget:)
hahahaha

nej ha en trevlig kväll.....

Kommentarer
Postat av: Maria

hallå! Du måste läsa min blogg där.jag har utmanat dej=) hehe..visste inte vem jag skulle ta.hehe..jag ska pckså klyppa mej i dag..Lyckos mej och Tyra.hehe..Kraaam!

2008-07-01 @ 09:04:24
URL: http://mariah1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0