disco...

ikväll är det dags igen för anders disco i rättvik. ska bli roligt.
men jag mår inte så bra.
tyra är bättra men får inte gå på dagis just för att hon spyde igår så då lär jag vara hemma i dag oxå.
vaknade i morse och kännde mig dålig, men jagt änkte att det går säkert bra ska ju ha dans ikväll oxå.men ikke sa nikke, när jag var på vägg hem från att ha handlt påsk mat så vart det sämre, bara att ringa helena och ställa in dansen,då visade sig att en annan ledare oxå är sjuk typiskt. men vad ska man göra mn   jkk...( tyra ville säga något oxå)...
nej nu lär jag försöka göra något är hemma innan vi ska åka, får vel se hur denna kväll kommer att bli.

GLAD PÅSK alla ni som läser!!! :))

Kommentarer
Postat av: roppert

Glad Påsk på er allihopa i Gopa! (Det rimmar faktiskt...)

2008-03-20 @ 22:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0