ett tag sedan

ja det var ett tag sedan jag skrev,men tiden bara riner iväg..

i natt eller morse så ringde dom från sos, det gick ett inbrottslarm på jobbet,det var ju bara att klä på sig och promener ditt. självklart var inte anders hemma annars hade han följt med,så dom fick skicka en polis bil,vill ju inte gå in själv när det är inbrottslarm som larmar.
mot min vilja så lämnade jag tyra som tack så lov som djupt,gick till jobbet. möte polisen kollade byggnaden men såg inget stängde av larmet och fick skjus av polisen hem, skönt ville inte springa hem.
vel hemma låg jg i min säng och tänkte för mig själv att dom ringer snart igen och ja deet gjorde dom samma larm larmade.
skit oxå hur ska jag göra nu då vill inte lämna henne igen, för nu kan hon vakna när som helst. pratde med polisen dom skulle inte skcika en till bil för den närmaste fanns i borlänge.
ja fick ringa åsa som jag väckte. hon kom ner för att passa Tyra, hennes sambo Magnus följde med mig till jobbet. kolla dörren igen inge. hem igen och nu har ag inte hört något. skönt...

tyra då o hon börar nog bli lite suk tror jag,bara gnäller hela tiden... men hon är så myssig..
snart åker vi till berlin jag anders mike och madde. tyra ska vara hos farmor. åå jag längtar. ska blir så trevligt.

nej nu ska jag titta lite på nätet sen städa och kanske måla klart tyras rum, vi får se vad som händer..

hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0