friksa.

Jag hatar att vara sjuk. men kan inte göra något. + att man missar massa arbetstid.  ifredags gick jag hem bara där fick jag -15 timmar + idag 15 timmar minus typiskt att man ska vara sjuk..
men idag är jag lite bättre iallafall skönt så då kan jag fixa hemma och städa och sånt som inte vart i helgen.
tyra är det inga fel på hon är hur pigg som helst.

försöker få tag på en cykelvagn som man kan ha som barnvagn,men dom stiger så mycket ipris hela tiden vill inte ge så mycket,men jag måstenog göra det snart,för jag vill verkligen ha en. hoppas jag får en i morgon ellervinner en rättare sagt.

discot gick jätte bra i torsda besöks rekord riktigt roligt..

nej nu lär jag sätta fart.

vem du nu är så ha en bra dag.
:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0