hemma...

nu har vi varit å en lyx resa till berlin.
det har varit jätte skönt, vi har sett berlins alla kulturela delar. mycket om krigen ochmuren.
vi kom i fredags kväll, vi började med att gå ut och äta sen titta vi oss runt lite,lördagen gick vi typ genom hela berlin för vi letde efter en affär som tydligen skulle vara så bra med som hade lagt ner ca 6 år tidigare, typiskt bara att vandra vidare,sen vart den taxi tillbaka. åt lunch och myste,begav oss till köpcentrum men var så trött att det vart bara en kläning till kvällen. hem till hotellet där personalen väntade, det är värdens finaste hotell vi bodde på snacka om att det var lyx.
sov en stud och duchade, gjorde iordning oss för att äta middag och sen gå ut ochdansa lite, vart dok en tidig kväll,vi gick hem vid halv tre då som de flets folket kom för att börja festa.
dagen efter åkte vi ut och titta lite mera och åt frukost ute när vi gick för bi en klubb vid tolv tiden så stängde dom snacka om att festa länge.

Tyra var hos farmor och farfar hade gått jätta bra. när vi hade lämnat av mike och madde åkte vi hem lastade ut bilen och åkte till rättvik åt mat och sen åkte vi hem tyra var så trött så det tog ca 1 sek till at hon samnade i bilen hem la henne i sängen skulle titta på reprisen av melodiestivalen men orkade inte vara uppe, gick och a mig sov några timmar sen börjde tyra spy, jippy.... uppe nästan hela natten. och jag sover inte bra borta så jag har inte sovit så bra  på hela helgen,men men .....

nej nu ska jag leka....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0