kupolen......

Så har man avklarat en dag på kupolen oxå,är så roligt när anders vill vara med. tittade på visningen roligt att se,men visst saknar jag att vara med, men nu ska jag få vara med på en bröllopsvisning jippy....
det ska bli riktigt roligt..

tyra busar omkring hela dagarna börjar bli riktigt roligt att vara med henne, hon pratar och skrattar nästan hela tiden.

just nu sitter anders i soffan och tittar på leksand- mora jag vid datorn och tyra springer runt :)

imorgon är det städ dag hela dagen..

köpte ett par pippi stövlar åt tyra idag då hon är helt frälst i pippi... hon säger pippi hela tiden. har även en beställt ett regnställ med pippi på det kommer bli jätte bra..

köpte en fin väggklock idag,anders skulle skämta med mig,men jag tyckte att vi skulle testa och se hur det vart,hoppas det bli bra, jag tror det. annars vard et lungt på shoppande idag inte så mycket. anders fyller ju år snart och han önksar sig bara dyra saker :)
nej nej nu ska jag dra mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0