magsjuk...

så skulle man äntligen börja jobba igen efter att haft sin mini semester, men ikke...
satt vid borden å läste tidningen då kommer tyra och ställer sig framför mig och sen bara väller det ur henne,hon hatar att spy. jag med..:)
så nu blir det tt vara hemma med henne idag så får vi se vem som blir hemme imorgon. hade sett fram emot att få jobba faktiskt.

jg måste titta efter ett nytt jobb, det är så mycket skit hela tiden och man blir så trött på att det hela tiden blir fel och att man ska rätta till det inte mitt jobb längre. om man säger som så det är fel perssoner som är på fel platser annars hade jag inte ens funderat på att göra något annat.

men men vem vet vad som kommer att hända.

så åter till dagen. det som skulle göras ihelgen kan jag ju fixa idag typ städa,det behövs verkligen,dammet jagar en.hahahaha....

nej det är vel bäst att sätta gång så att jag hinner med allt idag.

hej hå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0