24 år och älgjakt..

ja nåsta vecka drar det igång.
på fredag åker anders till stugan för att jaga en hel vecka och jag fyller ju år som vanligt under den veckan,´men så är det.
har funderat och funderat på vad jag önskar mig och har kommit fram till absolut inget,vad skönt på ett sätt, jo en massa saker till bebisen,men inte ännu det tarvi till julen hihihihi

varför ska folk spionera på sina medarbetare? fick redan på hä om dagen att en väns chefer sitter och läser denne perssons blogg för att se vad hon skriver, inte ntresserade av personens liv utan bara för att spionera. skärpning....

skulle vraa rolig tatt veta vilka som läser min,har fått redan på några,men alla jagv et är det helt okey att ni läser*ler*

har varit hemma nu i 3 dag nu, jätte skönt, tyra har varit rosslig i halsen, gud vad jag längat tills jag åfr gå hem,vill göra det NU!!!!!!!!

nej nu ska jag skriva ansökningar..

kramar tii er alla

Kommentarer
Postat av: roppert

För att vara säker på att inte missa det så:

Hipp hipp Hurra * 4 och stort grattis! :)

2008-10-06 @ 11:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0