Dröm....

Åååå jag vaknade och kände ett lung i kroppen...
Vi var på samma nivå det var så skönt...

idag fick jag ligga kvar i sängen fram till nio,
Anders gick upp med svea vid åtta tror jag,
 efter en stund kom Tyra oxå ner,
jag behövde nog sova ut tror jag då jag inatt var upp 4 gånger och fixade Svea.

Igår var jag och Svea ner på stan och köpte byxor till Tyra då alla har blivit 5 cm för korta,
sen hämtade jag även ut babyboxen från libero på lindex.
MAn skulle hämta den så fort som möjligt så inte barnet skulle växa ur överaskningarna...
 hmm tittatde nyfiket i boxen och vad ser jag:

Blöjor 10-15 kg ( många år tills vi kommer ditt)
Bindor?
En fotboll
Strumpor ( 23-25) Tyras storlek hon är 3 år..
ja vissa barn kanske växer SÅ snabbt men inte våra....

hahaha
Idag blir det fix i köket samt att Rosa, Frida och lilla Malva kommer på Lunch idag.
Ihelgen är det Barnens lördag i sågmyra och som det ser ut så blir det regn....fyfyfy... men vad hade vi väntat oss?
SOL?
Nej den har lämnat oss, den gav oss max 4 veckor och 3 av dom riktigt varmt....
Jja vi bor ju i sverige så...

Älskar dig så
Älskar er så...

Kommentarer
Postat av: Milla

Vem vet, snart kanske Svea plötsligt får mens.. ??



Älskar dig!

2009-08-21 @ 16:46:17
URL: http://mirrka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0