Emilia....

igår tog jag tjejerna med mig och  drog till Alvik.....
Hälsade på Emilia som jag jobbade med förrut.. ååå vad jag har saknat henne och våra prat stunder.
Men vi sa att vi skulle bli bättre på att ses jag hoppas det ;)
Hon och hennes sambo har köpt ett jätte fint hus där dom får plats för den lille ;)

vi stannade i någon timme innan det var dags att svänga förbi hemköp och handl mat sen hem fixade maten sen jag i väg på möte ang lördag då det är barnenslördag i sågmyra
 (alla kom, det är en jätte bra dag och mycket som händer)

Dagen idag skulle börja med en promenad, men när regnet verkligen slår ner i marken har jag ingen lust att sätta barnen i vagnen för att gå till dagis, så bilen får det bli och sen hem för att stor städa!!!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag som börja blogga för din skullö, s slutar typ du:P Sätt fart du:)<33

2009-08-23 @ 17:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0