LYKKE.....

Igår var det dags för barn nr 3 att döpa sig.....
Dopet hölls i Bjursås kyrka och sen fikat hos Åsa´s mamma och pappa.
Där bjöds det på smörgåstårtOR, Tårta, bullar mm super gott och jätte trevligt...

Lykke gjorde ett jätte bra jobb under akten. 
Mathilde och oliva sjöng så fint... Jag fick tårar i ögonen..

Vädret var oxå fint tills dom 2 sista paketen återstog, då började regnet att falla..
Kollade på kl och insåg att farmor skulle hämta Tyra för 10 min sedan.
Hämtade bilen och fick hjälp av Åsa med att packa in barnen tog oss hem och slängde ihop lite saker till Tyra och gjorde i ordning mig själv för den ROSA GLAM FESTEN..

Anders fick ett samtal precis när vi skulle sätta oss bilen på väg till dopet om att dom ville hyra flotten och tomt som det är på kontona så tog han det. så efter akten drog han sig hem för att köra ut dom på sjön...

Tack Åsa och Magnus med fam för en trevlig förmiddag.
Vilken tur att ni inte gjorde det för vi vill ha en egen fest ;)




Dom tre små.
Svea spydde 7 gånger därför har kläningen åkt av...



Jag och Svea innan fikat och spyorna. ;)

Bilder från
http://www.mjolkkossans.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Fia

Men vad fin du är Michaela! Men vi är ju syskon så ;)

2009-08-17 @ 21:43:03
URL: http://fajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0