present...

Nu är 1 av 2 presenter fixade till helgens kalas.
Först på lördagen ska vi på dop för lilla Lykke, sen på kvällen skickar vi Tyra till rättvik
 så att jag och Anders kan gå på fest hos Anna,
som ska ha glamparty,
jag hoppas min vita kläninga med rosa och lila blommer duger ;)
har inte hittat något som jag känner wow för.... inte så glammigt men den får nog duga...
Sen blir det utgång på kvällen... jag hoppas att det är någon som vill följa för jag vill ut......
Anders tar Svea med sig hem för han ska ut och jaga på söndag morgon så han ville inte gå ut.

Gjorde ett riktigt kapp idag, när jag var och fixade Anna present,
 så tittade jag in på lager 70 och hittade 2 kläningar till flickorna för 20 kr st ska ha till jul
 sen hittade jag 2 par byxor till mig för 10kr/st fatta det var ju rena rama rånet.. men tack så mycket.





Kommentarer
Postat av: Domesticka

Hmm, för att mina "PINK AS POSSIBLE"-dörrvakter ska släppa in dig får du nog pimpa dig extra noga med mycket rosa accesoarer om du ska klara kontrollen!! Samt att Anders väger upp ditt vita med att vara riktigt TOKROSA! För att inte tala om lilla Svea...



fniss fniss Varmt välkomna, ska bli SÅ KUL!!

Kramar från Anna Siirtola "DOMESTICKA"

2009-08-13 @ 22:09:18
URL: http://domesticka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0