Rättvik....

Mitt 300:e inlägg :)

Har uppdaterat dm 2 senaste inläggen med bilder....!!!!!


kl halv ett satt jag mig och Svea ibilen för att hämta Tyra.
 I Rättvik vart vi bjudna på flyggande jackob och sen hallon paj... Man blir så bortskämd när man kommer ditt.
Anders kom oxå ner från stugan och gjorde oss sällskap.

Det hade gått jätte bra med Tyra, dom hade även varit på restaurang på vägen hem igår... Lyx..

EFter någon timme åkte vi hem och böjade klippa ena gräsmatten den andra tar jag när barnen sover.
Anders ska ut och jaga även i kväll så han kommer i natt :)

kan tyvärr inte bjuda på några kort då jag inte resat min dator ännu tyvärr.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0