ROSA GLAMFEST!!!!

Ja som sagt efter dopet bar det av hem för att skicka iväg Tyra till Rättvik sen försöka trycka ner sig i en kläning av storlek lite för liten över mina höfter, efter att jag har dragit och dragit så ringde jag mamma och frågade vad jag skulle göra. Fick ett tips och sen var det tillåtetatt både andas och sitta i den... vilken tur...
Anders kom hem när Tyra åkte och bytte om satt oss i bilen och åkte. Vi han vara hos Anna i 30 min sen var det dags för Anders att dra sig hem för att hämta flotten igen, men han skyndade sig och var tillbaka redan efter 2 timmar..

Anna bjöd på supergod mat: sallad, bröd, tatsiki, fetaost/oliver, tårta, kakor ( 5 st) muffins (2 st) morotskaka och kladkaka och ALLT hade hon gjorde med lite hjälp från Hanna...
Har aldrig ätit så mycket som jag gjorde i går, när den sista muffinsen skulle ner tog det verkligen imot och jag som inte brukar ha problem när det gäller kakor och sånt att trycka i mig.. ;)
Vi satt ute och pratade och drack lite.... Hela kvällen var helt underar.
men pga av det dåliga vädret var ingen så sugen på att gå ut så jag följde med Anders hem vid elva för att slippa ta nattbussen hem och han som skulle ut och jaga slapp vänta på mig...
Jag tror även jag behövde få sova lite då det bara var svea som flyttades över till mig vid sju tiden,
men vi låg kvar till nio.... ;)

Tillbaka till festen: Anna hade verkligen gjort ett super jobb med allt, ALLT var ROSA :)

Tack ANNA för en super fest.
i Höst blir den en hos mig ;)



 











Bilderna är tagna av
http://www.esteline.blogg.se
http://www.domesticka.blogg.se

Så vill ni se mera kolla in på deras sidor. ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0