sorterat.......

idag tog jag itur med flickornas kläderna idag, något som borde ha gjorts för länge sedan,men nu är det gjort. Det var inte så mycket kvar i garderoberna så nu måste jag shoppa nytt, framför allt till Tyra.
Hon har tydligen blivit 5 cm längre och det syns på alla byxor....
Tröjor kan hon fortfarande ha i 86 men jag la undan dom oxå så att jag kan spara dom till Svea...

Idag annars så har det regnat och regnat hela dagen. Vart tyvärr ingen promenad för mig idag,men nu ska solen komma så imorgon.... JAAAAAAA!!!!!

Tänkte göra en kladdkaka idag,men när jag har gjort i ordning allt och bara har kakaon kvar,ser jag tat jag har ju glömt köpa,,,ååååå typiskt, så nu får det stå tills i morgon så blir det efterrätt i morgon istället.....
Eller inte kom jag på vi är ju bort bjudna, jaja Anders får vel äta då.. hahaha

Inte så långa kvar till jag fyller 25 år heller.... JIPPI!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0