Svea...

Nu har Tyra börjat på dagis igen och nu ska hon få gå som det är sagt, ialf till sep sen får vi se vad som händer.

Svea har blivit dålig tror jag.
För 2 veckor sedan fick vi Latolos som ska hjälpa henne med magen för att hon inte har kunnat bajsa och det har fungerat,men igår så höll jag på att hjälpa Tyra att göra sig klar för sängen och Svea satt i sin sitter och kollade på Tv (ja jag vet barn under 2 ska inte kolla men men), Jag hörde hur hon började galskrika så jag sprang in för att titta till henne och ser att hon har spytt genom näsan och hela hon är full i spya samt att hon ser livrädd ut.
 panik in i badrumet och sköljer av henne på ned en ny pyjamas och sen är allt lungt,
Men jag var fortfarande orolig så hon fick ligga bredvid oss inatt så att jag hade henne nära.....

Idag sen när vi åkte för att handla så sitter hon i bilstolen i vagnen och pratar med mig och helt plötsligt från ingenstans så skriker hon och bara kastar ur sig vattne/spya.... av med alla kläder och jag hade ju glömt lägga ner en ny body så jag fick köpa en ny. Nya fleece, bilstolen kläderna + leksakerna fulla i spya.... vad är det för fel lille vän..

Imorgon ska vi tillbaka till bvc för att kolla hur det har gått med lactolosen då ska jag fråga vad som är fel, om dom vill ta prover på henne... Hon kan vara laktosintolerant trodde läkaren förra gången men han tyckte att sumptomen inte var så starka så vi skulle testa lite olika steg...

Tydligen är det många som har saknat mina inlägg så jag ska göra ett försök till att börja skriva igen....
(det finns dom som behöver nattläsning :D)

Nu ska jag städa lite här hemma och tvätta en masa tvätt.....


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh kan inte alla bara få slippa dessa allergier!

2009-08-11 @ 20:39:44
URL: http://esteline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0