-10

Ja det börjar bli kallt... härligt
För visst är det bättre med snö och kyla än regn och slask? det tycker jag,
Nu väntar vi bara på att snön ska frysa på lite så vi kan leka ute. Försökte åka pulka här om dagen... Hahahah det gick inte så bra då vi sjönk genom snön... men snart så..

Idag tog jag tag i backen så att både vi och våra gäster kan ta sig upp utan att bli panik svettiga ;)
Tyra följde med mig ut för att hjlpa men efter 5 min ville hon gå in, hon hade ont i magen..
Strakas liten... jag vet inte vad som är fel på henne men jag hoppas att det blir bättre snart.
Så hon fick vara inne och kolla film, svea låg ute i vagnen och sov och jag fixade backen. ganska skönt när det är gjort, och nu var det ju inte så tungt så då kan man göra det själv utan att slita ihjäl sig... hahaha

Efter det var klart åkte vi till Bjursås för att posta lite kort. har haft dom klara men s fick jag en komentar om att du kan ju inte redan ge ut dom så då vart det för sent istället... typiskt. men snart kommer dom till er alla =)

Tyra somnade på en gång i bilen och fick sova ca 1 timme... nu ligger hon i soffan och säger att hon är hungrig men varje gång jag tar fram något så vill hon inte ha utan lägger sig i soffan och kvider sig för hon har ont i magen..

Svea sitter inte stilla en sekunde nu för tiden, så nu gäller det att vara på vakt..

Igår hittade jag henne bakom gardinen =) hon älskar att leka tittutt som ni vet... Men jag såg inte henne först,men sen rörde sig gardinen och då fick jag se hennes lilla rumpa.... =)

Nej nu ska jag ducha och sen göra klar oss... jag ska nämligen jobbai kväll... inte för att det känns så bra att lämna barnen men det blir bra.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0