1 dec = 1:a peketet

I går kväll la jag Tyra´s paket i tomtens händer....
Vi har en super stor tomte som står i trappen som ska få agera kalender i år.
Glömde ta kort idag så jag får göra det i morgon =)
Men dagens paket innerhöll en kitty choklad kalender, så snacka om det var en liten tjej som vart glad... =)
hahahah

När jag tittade ut ser jag ett vitt tunt lager av SNÖ.... är det magi eller... 1 dec och det ligger snö på marken kan det bli bättre...

Efter frukost så kläde vi på oss och tog en promenad till dagis, klar blå himel frisk luft och solen lyste på vägen hem. så underbart, nu vill vi bara har mera snö så vi kan åka skidor, skridskor och spark.... =)

 

Ska fixa en spark till Tyra och även en båge till svea,

Har redan en spark låda så.... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0