Bibliotek....

Idag var vi på biblioteket i sågmyra.
Tyra verkligen älskar att vara på bibliotek.
Hon tjatar å tjatar hela tiden på att få åka och idag passade in i dagens program..
Vi lånade 4 barnböcker som för det 2:a redan är utlästa =) vi fick låna dom i 4 veckor... hmm blir nog att låna nya nästa vecka..
Jag lånad en bok till mig själv oxå.. hoppas jag hinner läsa ut min =)

Dagens lunch vart idag Korv med bröd =) hmm undra varför.... hahahah
Anders är i orsa tills imorgon å kommer hem sent i morgon kväll då han ska på julmiddag i borlänge i morgon kväll...

Igår så höll vi på att kolla runt lite här hemma, hur det kan bli när allt är klart...hmmm ja just nu ser allt ut som kaos i huvudet men jag vet att det blir bra när det blir klart.. Hoppas ialf.
Ikväll är det tv maraton igen... älskar tisdagar...

Jag har varit en riktig surkärring den senaste tiden och jag vet inte varför, vill inte vara så. Men jag tror jag vet 1 anledning, i dag fick jag den berömda veckan =(
men absolut inte bara det jag kan skylla på..
Men jag har inte orkat bry mig om något....
Är trött å slut på att Tyra bara gör tvärtom och inte lyssnar och jag vet att det inte blir bättre av att jag skäller på henne,men jag har liksom tappat tålamodet just nu.

Så FÖRLÅT Anders!!!!!
FÖRLÅT Tyra
FÖRLÅT Svea
FÖRLÅT alla som har märkt av detta..

Idag ska jag ialf ta tag i att fixa iordning julkolan, sen måste jag köpa formar så jag kan göra frida´s kola oxå.
+ att jag måste göra nya biscotti då jag och Anders smaskade i oss nästan alla igår....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0