Dansavslutning....

Idag var det dags för årets dansavslutning av Dansa i falun på folkets hus i Falun.
Jag och Tyra kastade oss i bilen vid kvart i elva, elva skulle hon vara på scenen... hmmm vad tror ni han vi?
NEJ vi kom försent men hon han vara med på övningen =)


Sen var det bara att möta upp Anders och Svea som åkte egen bil..
Hade tagit 2 superbra platser tillsammans denna gång längst fram =)
fick dock vara barnslungare till alla föräldrar som satt bakom oss med det gjorde inget..
Tyra är så duktig och jag längtar till jag själv får stå där igen... snart så.
Ska försöka börja dansa till våren, jag saknar det Så mycket, och jag känner att jag måste göra något för mig själv
oxå....

Showgruppen MOVE IT

 

 

 

 

Tyra var en av askungens möss. Dom hjälpte till att sy askungens klänning..

 

 

 

 

 

 

 



Efter dansen bar det av till mc för lite mat så hade även alla andra dansföräldrar tänkt oxå + hela falun, det var super fullt men men vi fick ett bord tillslut..




Sen bar det av till maxi för att köpa ost sen palntat för en julstjärna till ANNA..........


Jag lägger in bilder i morgon....LOVAR!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0