Glögg Myss....

...... Ja det var ANNA som skulle få en blomma å ost =D



Kära http://domesticka.blogg.se bjöd in på glögg myss idag.
Så efter dagens dans och shopande så åkte vi till anna för att mysa.
Hon bjöd på massa mat i form av
mini pajer
sallad
snittar
dressing
kakbuffé
+ att vi andra biddrog med lite
bröd
ost
muffins
pepparkakor
smörkola
skorpor


Jätte trevligt sällskap.
barnen lekte bra med varandra och hade roligt.

 

 



 

 

 

Bussig liten tjej, som inte fick ta godis, men när johanna svarade i telefonen KASTADE hon sig över bordet, har ner Johannas vatten glas och tar chokladbiten.

Jag får tag i henne och ser sen att hon mumsar i sig..

Nöjd liten tjej =)

 

 

 

 



Vi pratade en hel del och åt åt å åt..
mumms vad gott allt var.
Alla är så duktiga på att fixa.
Var ganska glad att jag fick en lätt sak att ta med som att vi var inne i Falun redan från 11...

Bilder kommer i morgon..... LOVAR!!!!!

Tack Anna för en helt underbar kväll.....

Nu ligger barnen å sover och jag ska göra detsamma.
God natt alla läsare ( vilka ni nu ÄR????  )

Kommentarer
Postat av: Ingela

Att Ikea pallen är bra det håller jag med om, men här ser jag flera olika sätt att använda dem, lovely:-) kram

2009-12-07 @ 09:18:31
URL: http://ingelam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0