I morgon smäller det =)

Ja i morgon går mässan av stappel och det är ganska mycket nu kan jag säga för Anders som han ska fixa.
Jag har i dag suttit och skrivit nr lappar till garderoben 550 st =)
Det tog en liten stund.
Jag hade gjort 450 tidigare till ett annat evenemang så nu var det att skriva dubbletter och sen para ihop alla...
Men nu är det klart, ligger så fint i kartongen.
Det skule inte förvåna mig om jag tappar kartongen och jag får börja om... Det skulle vara min lycka det..

Imorgon ska barnen vara med min mamma hela dagen då jag ska jobba i just garderoben åt anders, ska även ditt i kväll och hjälpa till lite.
Så snart ska vi packa bilen och sen ska vi först handla lite innan vi åker till Främby hallarna...
Jag kommer ha två helt underbara tjejer vid min sida i morgon johanna och Menel.

Till helgen har Tyra dansavslutning och på söndagen så är det lite glöggmyss här hemma med Magnus och Lotte.

Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0