Lucia...

Igår åkte vi till västberg för att fira farfar som hade fyllt år tidigare i veckan.
Vi kom iväg ganska sent då jag var trött efter jobbet, vart ganska sent på lördagen men efter lite vila så var det ok...

Tog en tur till Calemero och fixade present sen åkte vi till Rättvik..
Barnen hade Luciakläder på sig, Tyra var Lucia och Svea tärna.


Vi tränade sånger i bilen, vi  började hela firandet med att sjunga bäbä vita.... det tyckte Tyra vart bra..
Efter ett litet luciatåg vart det mat och dessert..


Efter det var det förd hem å baka lite godis sen myset jag och Anders hela kvällen... Glögg, mackor, film... mm...

Tyvärr var batterina slut i kameran så jag kunde inte ta kort =( men ska lägga in ett kort från mobilen på mina små stjärnor....


Idag har vi varit på nya dagiset och gud så fint det var, vill oxå ha en ny avdelning NU!!!!!!!
sen vart det shopping På piss lager 157.. 90 % hade dom nu så litre julklappar + 4 kläningar till mig =) allt för unka 150 kr värde är över 3000 kr  =) det kallar jag affärer =)
Gillar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0