presentkort

Igår var det en sväng på stan som gällde..
Jag hade ett Lunchmöte så Maria tog barnen till bibblan en stud för lite lek...
Efter mötet gick jag och hämtade dom samt köpte julstjärnor och najtråd så jag ka göra kransen till bron.
När Tyra föddes fick vi presentkort på en blommaffär,men jag har hela tiden trott att det var en annan blomaffär än den jag brukar handla på, så för ett tag sedan tog jag mig till affären som jag trodde det var men då vissade det sig att det var ju min affär som gällde... typiskt.
Så igår fick jag användning för dom... och vilken tur jag har för 2009 gick dom ut.... hoppsan =)

I söndags hade vi även en bakdag här hemma... det slutade med pepparkakor och biscotti....

Vi hade alla julkläder på oss ;)
Jag hade tomtemössa.....





Jag vill oxå ha....













Glöggen stod framme =)

Vi hade en helt underbar dag i köket....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0