Svea..

Nu händer det saker med Svea =D

Här om kvällen när jag skulle gå upp till henne för att ge nappen, så sitter hon upp!
Hon har ju suttit ett tag men att sätta sig själv har hon inte fattat.

Så jag brukar känna försiktigt efter henne isängen för att veta hur hon ligger, Man vet aldrig =)
Så jag tar ner händerna långsamt och förväntar mig INTE att jag ska känna henne så " tidigt" men där är hon sittande..
Haha
Och nu när man vaknar på morgonen sitter hon där å ler... Älskade barn.

Nu sätter hon sig hela tiden.

Nu låg hon i soffan och fick välling, jag passade på att gå ner och slänga i 2:a maskinen och när jag komemr upp sitter hon och skrattar... Så nu kan jag inte lämna henne längre inte själv i soffan ialf, hon har ramlat ner allt för många gånger...

Hon blir även jätte arg när hon inte kan krypa, hon försöker men vågar inte rulla över benet och när jag ska hjälpa henne så sätter hon sig på en gång... så hon snurrar eller glider bakåt å vänder sig sen om =D

Ja dom har sina egna sätt =)

Tänk 9 månader.... Då gick Tyra... Svea kommer Inte att gå detta år, ganska skönt..

Svea älskar att leka tittut med sig själv oxå. hon drar sin snutte över huvudet sen drar hon bort den och skrattar, och när vi är med är det ju självklart MYCKET roligare =)

 


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag lovar att bli mer social efter den här kursen.

Ekonomin alltså och den är över, hoppas jag, på fredag. Kram

2009-12-13 @ 18:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0