vilken dag....

Hahahahah ja det är vel det man kan säga....
Började dagen som vanligt men lämning på dagis sen hem och leka lite med Svea..
När jag skulle hämta Tyra på dagis så hade dom stora pojkarna varit ut och letat redan på julgranar =D
Lowe och Isak skulle ta med sina hem och deras mamma sa att dom fick dra hem dom själva.. helt rätt =)
När jag hade tagit tyra och satt henne i bilen så började jag rulla ner för backen så ser jag två små pojkar som drar granar för sina liv, jag tvingas stanna för att fråga om dom vill att jag tar dom på taket och lämnar av dom hemma?
Lowe lysser upp och säger ja..
Hahahh ja så så vart det.
Sen bar det av till Bjursås för att handla lite sen hem för lunch.
Efter lunchen var det dags för bak igen..
Idag stod det lussebullar, chokladkola samt nya biscotti, men jag hade inget farin socker så det får vänta, så istället vart det chokladbollar..
Nästa vecka blir det marsipangodis,julkola, frukbröd + något mer som jag just nu har glömt... hihi

Kolan som ska slås in en för en....

Kom på varför jag inte gjorde dom förra året....

 

 

Julröda chokladbollar

 

 

Då jag även skulle envisas med att göra allt på en gång slutade det med att degen för lusse som skulle jäsa 30 min fick jäsa betydligt mycket längre..

Under tiden dom jäste så gjorde jag kolan som tog lite längre tid än vad jag kom ihåg ;)

Sen tog jag tag i lussekatterna, sen diska upp ALLT!!

Nu ska jag diska upp det sista, sen blir det inta soffan och troligtvis somna... ja just ja hundarna ska ut oxå :(

 

ha det!

 


Kommentarer
Postat av: Frida

duktig flicka! ;) Blev kolan god?

2009-12-09 @ 21:57:31
Postat av: michaela

ja den blev bra..ska även göra din måste bara köpa formar =)

2009-12-09 @ 22:04:45
URL: http://michaelaloow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0