äntligen.

....idag vart den såld!!!! baby travel. skönt nu är det bara sommar vagnarna kvar och dom är bäst att vänta med men jag har ialf lagt ut en redan men jag tror den blir svår att få såld nu..
så nu kan jag beställa min brio sing. har hittat den till halva priset på en sida för både sitt vagn och liggdelen. super bra och det vart en brun, det kommer bli bra.
Funderar äen på om jag ska sälja min brio sitty, ska ju få en syskonvagn av mamma så då behöver inte tyra en vagn, ja där fick jag mitt svar, den åker ut i morgon.

Hade en tjej som var intresserad av mitt el chassi men jag har ite hört något mera synd, det var en äffär som jag ångrar mig att jag gjorde men jag har lärt mig....
tack anders för att du är på mig!... jag uppskattar det..

idag var det sista dagen på jobbet, det var lite jobbigt när jag skulle gå det kom några tårar hos alla,det känns skönt på ett sätt, då vet jag att det dom säger betyder något.
och carro på jobbet som skulle ta mitt vikariat kom in på läkar linjen i göteborg så hon flyttar på fredag. Är så stolt över henne. så nu får vi se hur det kommer gå i kassan...

nu ska jag ta och göra i ordning tyra för sängen sen ska jag ducha själv(utan tyra) sen ska jag vänta på att min prins ska komma hem :)

vill oxå ha smailisar men jag vet inte hur man får ditt dom någon som kan hjälpa mig?

kram till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0