bil,spark.buss.vagn..

det var alla färdmedel idag.

anders kom upp springande imorse och frågade vad jag skulle göra, nyvaken svarade jag att jag skulle till mvc men jag kan ta bussen. borta.
jaha gick upp för att se vad som händer. då har tydligen forden lagt av.
jag tar toyotan ja gör det
efter han åkt började problemen dagis mvc hem okey kolla bussar.
tog sparken och hundarna till dagis och hem.
det gjorde ont imagen som att obbe hela tiden skulle stanna.
vel hemma sov jag en stund.
hade även magnus som kunde hjälpa,men starkas han han får alltid hjälpa mig, ville inte fråga men jag gjorde det.
tittade bussen igen och såg jag kan nog får ihop detta här.
13.00 gick bussen från sågmyra
13.30 framme i grycksbo så länge vard et lungt, sen vart det problem hade tid 14.00 bussen hem gick 14.20 så att jag skulle hinna hämta tyra vid 15.00 oj tänkte jag, jag som verkligen behövde prata med boel idag ja ja vi får ta det nästa gång.
när jag kliver in på  mvc så var dörren till boel öppen så jag tittade in 30 min för tidigt det var inga problem,vilken tur för jag kom ut därifrån vid 14.10...
kläde på mig tog vagnen som jag dragit med mig och gick till bussen.
åkte till dagis hämtade tyra gick hem var hemma 16.00
det var en aktiv dag fast ändå inte...
nu är den över.
vi får vel se om jag har bil i morgon annars blir det spark då oxå..

nu ska vi göra mat bläckpinnar med mos..
sen blir den en Lååååång duch....
+ vädring.

ha det så bra.

Kommentarer
Postat av: Maria

bläckpinnar?!?!

2009-01-28 @ 18:57:47
URL: http://mariah1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0