Boa in sig...

Igår var jag ledig, så då vart det pyssel dag jag plockade in tvätten och syde köksgardiner nu när julen snart ska ut. sydde om skyddet till vagan vit så nu passar det in bättre och bra vart det oxå,visste inte riktigt hur jag skulle göra men det vart bra, sen fixade jag till i garderoben så att den lille har några hyllor att ha sina kläder på.
nu är det bara 1 vecka kvar sen går jag hem :)
igår bestämde vi oss för att i slutet av januari skulle vi försöka ta oss till ikea, måste köpa nästa del till köket samt skötbord.
skötväskan är köpt och en sak till :)
nu är det bara en syskonvagn som ska inhandlas,jag ska ha en av varje en singel och en dubbel som jag kan ha när vi ska ut och gå, har hittat en billig på tradera så det blir det nog.
HAr lagt ut alla vagnar nu på familjeliv och dt så nu är det bara att vänta. ska lägga ut dom på blocket oxå.
vissa får jag vänta med som att det är sommar vagnar och lite svår sålda nu men jag måste chansa.

V.31 nu är det inte så långt kvar BARA 9 veckor hmmm
ja jag hoppas att tiden kommer gå snabbt.
som jag har skrivit så har jag lite projekt som ska göras så dagarna får gärna gå snabbt.

idag är det första dagen på dagis för tyra sen julledigheten då jag jobbar och anders går tillbaka till skolan :(
men jag tror det kommer gå bra.
ihelgen är jag ledig då blir det mera pyssel hemma ska gå igenom gaderoberna och bara fixa lite.
sen ska vi åka till borlänge dels för att byta lite storlekar sen att kolla ut vilken bilstol vi ska ha.det blir akta graco eller brio primo då den passar på vagnen som jag vill ha,men frågan är hur mycket man kommer avända den så? plus att den är så liten. ja ja vi får se.

nej nu ska jag ringa lite samtal sen ska jag fixa till mig och efter det blir det sparken till dagis och jobbet.

ha en bra dag allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0