bröllop...

satt och tittade på bonde söker fru bröllopet...
tårana rann nästa hela tiden
jag har inte följt serien men jag var tvungen att kolla på det här.

JAG SKA UPPLEVA ETT BRÖLLOP!!!!!

jag har nästan mitt eget bröllop klart i huvudet, en vacker dag är det min tur!!!

idag kom min vagn,dett og ett tag att förstå sig på alla fineser och hur hårt man ska trycka på vissa saker,men jag är nöjd..
iblan undrar jag om man måste vara två för att fixa vissa saker på den,men det ska nog gå bra. :)

jag har blivit besatt av marsipan och choklad, jag fattar inte men det är så gott..

imorgon ska jag och åsa åka till insjön och shopa lite.ska bli trevligt...

nej nu ska jag snart sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0